Umowa uczestnictwa

Integralną częścią umowy jest przesłane przez Klienta poprawne zgłoszenie dokonane za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, zawierającego następujące dane identyfikacyjne: Imię, Nazwisko, PESEL, adres zamieszkania (dane Klienta) oraz imię i nazwisko (dane dziecka, zwanego dalej Kursantem). Zgłoszenie dokonuje się na stronie internetowej www.littleenglish.pl administrowanej przez Ewą Korzeń prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Szkoła Językowa Little English z siedzibą w Gierczynie 88, 59-630 Mirsk wpisanym do CEiDG, NIP: 959-150-06-20, REGON 361977086numer telefonu:600698181 adres e-mail: kontakt@littlenglish.pl zwaną dalej „Szkołą”

Umowa zostaje uznana za zawartą pomiędzy Klientem a Szkołą (w dalszej części umowy zwane „Stroną” lub „Stronami”) po zaakceptowaniu jej zapisów oraz wypełnieniu i poprawnie przesłaniu formularza zgłoszeniowego.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Klient powierza Szkole – na zasadach, warunkach i w trybie określonym dalszymi postanowieniami niniejszej umowy nauczanie Kursanta języka angielskiego w jednym roku szkolnym.
  2. Nauczanie języka angielskiego będzie odbywać się w ramach kursu (dalej: „Kurs”):– liczba spotkań (dalej: „Spotkania”):60, czas trwania Spotkania:
    • Dla grup TeddyEddie Start (2-3 lata)- 25 minut
    • Dla grup TeddyEddie Standard (4-5 lat)- 35 minut
    • Dla grup TeddyEddie ABC (6lat)- 45 minut
    • Dla grup TeddyEddie Super Hero (7 lat)- 45 minut
    • Dla grup Savvy Ed 1a i 1b- 45 minut
    • Dla grup Savvy Ed 1- 60 minut
    • Dla grup kursów szkolnych- 60 minut
      Spotkania odbywać się będą w grupie kursantów (dalej: „Grupa”). Przez Spotkania rozumie się także Lekcje Video lub Lekcje Online.
  3. Szczegółowy harmonogram Spotkań, ze wskazaniem dat i godzin Spotkań zostanie przedstawiony Klientowi do końca pierwszego tygodnia Kursu (dalej: „Harmonogram”).
  4. Nauczanie języka angielskiego będzie odbywać się w Grupach.
  5. Warunkiem rozpoczęcia się Kursu, jest zapisanie się na Kurs do dnia rozpoczęcia Kursuco najmniej 4 kursantów. W przypadku niezapisania się na Kurs minimalnej liczby kursantów, o której mowa wyżej, do dnia rozpoczęcia Kursu umowa ulega rozwiązaniu, o czym Szkoła niezwłocznie poinformuje Klienta.
  6. Standardowa wielkość Grup,w ramach których Szkoła prowadzi kursy to 10 osób, za wyłączeniem grup 2-3 latków, gdzie standardowa liczba kursantów to 8. W szczególnych przypadkach liczba kursantów w danej Grupie może wzrosnąć o jednego kursanta.
  7. W związku z zawarciem umowy Szkoła zobowiązuje się zapewnić najwyższą jakość nauczania między innymi poprzez:
    1. wysoki standard nauczania w oparciu o nowoczesne materiały dydaktyczne i metody nauczania;
    2. systematyczne badanie postępów nauczaniai przekazanie informacji zwrotnej;
    3. możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z lektorami szkoły lub metodykiemw przypadku nieobecności na zajęciach.

§2 Płatności

  1. Opłata za Kurs wynosi:

Nazwa Kursu Cena kursu rocznego (10 mcy) Wysokość raty miesięcznej Cena pakietu edukacyjnego
TeddyEddie Start (2-3 lata)   240 zł Będzie znana na początku września
TeddyEddie Standard (4-5 lat)   270 zł Będzie znana na początku września
Teddy Eddie ABC (6 lat)   290 zł Będzie znana na początku września
Teddy Eddie Super Hero (7 lat)   290 zł Będzie znana na początku września
Savvy Ed 1a i 1b   290 zł Będzie znana na początku września
Savvy Ed 1   300 zł Będzie znana na początku września
Kursszkolny   320 zł Będzie znana na początku września
KursSzkolny   320 zł Będzie znana na początku września

Opłata za Kurs nie zawiera w sobie opłaty za Pakiet Edukacyjny, o której mowa w § 3 ust. 3.

  1. Klient może uiścić opłatę za Kurs w ratach.
  2. Płatności z tytułu niniejszej umowynależy dokonywać na rachunek bankowy Szkoły nr: 45 1240 2773 1111 0011 3023 5375.W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Kursanta. Szkoła nie przyjmuje wpłat gotówkowych.
  3. Szkoła może udzielićrabatu dla Klientów, którzy będą kontynuowali uczestnictwo w Kursie w kolejnym roku szkolnym z rzędu. Warunkiem otrzymania rabatu w przyszłości jest terminowe regulowanie płatności określonych w niniejszej umowie.

§3 Pakiet Edukacyjny

  1. Kurs odbywa się z wykorzystaniem pakietu edukacyjnego (dalej: „Pakiet Edukacyjny”), w skład którego wchodzą, między innymi: materiały edukacyjne dla Kursanta, materiały edukacyjne dla rodziców lub opiekunów Kursanta,czasowy dostęp do aplikacji edukacyjnej online (tylko w przypadku grup teddyeddie i Savvy Ed), w tym dostęp do nagrań. Szczegółowa zawartość Pakietu Edukacyjnego w odniesieniu do poszczególnych kursów dostępna jest na stronie internetowej edubears.pl (tylko w przypadku grup TeddyEddie i Savvy Ed).
  2. Klient ma świadomość, że dostęp do aplikacji edukacyjnej online jest elementem Kursu (tylko w przypadku grup TeddyEddie i Savvy Ed). Dostęp do aplikacji przyznawany jest do końca sierpnia tego roku, w którym planowo miał zakończyć się Kurs. W przypadku rozwiązania umowy, jej wypowiedzenia lub jakiegokolwiek innego zdarzenia prawnego, w wyniku którego umowa przestanie wiązać Strony, dostęp do powyższych aplikacji zostanie cofnięty po upływie ostatniego dnia obowiązywania umowy.
  3. W ramach umowy Klient nabywa od Szkoły Pakiet Edukacyjny. Klient jest zobowiązany uiścić opłatę za Pakiet Edukacyjny najpóźniej do trzech dni od podpisania umowy
  4. Pakiet Edukacyjny, w tym dostęp do aplikacji edukacyjnej online, zostanie przekazany Klientowi najpóźniej w drugim tygodniu Kursu, po uiszczeniu przez Klienta opłaty za Pakiet Edukacyjny.

§4 Postanowienia organizacyjne

  1. Spotkania będą odbywać się zgodnie z Harmonogramem przedstawionym Klientowi do końca pierwszego tygodnia Kursu.
  2. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności takich jak nagła choroba lektora, Szkoła zastrzega sobie możliwość przełożenia Spotkaniana inny dzień. Termin odrabiania Spotkaniabędzie każdorazowo uzgadniany z Kursantem bądź Klientem.
  3. Szkoła ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo Kursanta podczas zajęć na terenie sal wykładowych Szkoły oraz w czasie drogi na zajęcia, jeśli lektor doprowadza Kursanta na zajęcia z placówki edukacyjnej (szkoły/przedszkola). Za bezpieczeństwo w drodze powrotnej z zajęć odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie.
  4. Klient zobowiązuje się do poinformowania Szkoły przed rozpoczęciem Kursu o wszelkich problemach zdrowotnych Kursanta, które mogą mieć znaczenie dla uczestnictwa w Kursie, w szczególności zaś o rodzajach produktów, na które uczulony jest Kursant.
  5. W czasie przebywania przez Kursanta na terenie budynku, w którym odbywają się Spotkania prowadzone w ramach Kursu Kursant powinien zachowywać się w sposób bezpieczny i niezagrażający życiu lub zdrowiu swoim oraz innych osób, w tym stosować się do poleceń pracowników Szkoły, czego Klient ma świadomość.
  6. Klient ponosi materialną odpowiedzialność za dokonane przez Kursanta szkody i zniszczenia mienia Szkoły oraz mienia innych uczestników Kursu.
  7. W kwestiach dotyczących Kursu, w tym w kwestiach organizacyjnych, Strony będą porozumiewały się telefonicznie lub mailowo, używając danych podanych na wstępie umowy.

§5 Siła wyższa

  1. W przypadku, gdy prowadzenie Kursu w formie Spotkań będzie (formalnie lub faktycznie) niemożliwe ze względu na wystąpienie okoliczności niezależnych od Szkoły i pozostających poza jakąkolwiek kontrolą Szkoły (dalej: „Siła Wyższa”), wówczas Szkoła uprawniona jest do odwołania Spotkań i prowadzenia Kursu w formie zdalnej (dalej: „Nauczanie Zdalne”) aż do ustania Siły Wyższej. Szkoła może zadecydować o wydłużeniu okresu Nauczania Zdalnego, jeśli uzna to za właściwe ze względu bezpieczeństwa Kursantów.
  2. Nauczanie Zdalne może odbywać się poprzez:
    • prowadzenie przez lektora zajęć online z wykorzystaniem ogólnodostępnych platform do wideokonferencji i spotkań online (dalej: „Lekcje Online”);
    • udostępnienie nagrań zajęć prowadzonych przez lektora (dalej: „Lekcje Video”).
  3. W ramach Nauczania Zdalnego każde odwołane Spotkaniezostanie zastąpione przez Lekcję Online lub Lekcję Video.
  4. Łączny czas trwania Lekcji Online oraz Lekcji Video będzie nie krótszy niż czas trwania Spotkań.
  5. Szkoła prowadzi Nauczanie Zdalne w ramach danego tygodnia w jednej z następujących konfiguracji:
    • 1 Lekcja Online + 1 Lekcja Video;
    • 2 Lekcje Online.
  6. Zakres materiału poruszanego w Lekcjach Online oraz Lekcjach Video będzie odpowiadał zakresowi materiału, który był przewidziany do realizacji w trakcie odwołanych Spotkań.
  7. W przypadku Nauczania Zdalnego Szkole przysługuje wynagrodzenie w takiej wysokości, w jakiej przysługiwałoby Szkole, gdyby wszystkie Spotkania odwołane ze względu na Siłę Wyższą odbyły się zgodnie z Harmonogramem.
  8. Do skorzystania z Lekcji Online oraz Lekcji Video niezbędne jest posiadanie komputera lub innego sprzętu (np. tabletu) spełniającego minimalne wymagania techniczne oraz dostępu do Internetu zapewniającego niezbędną szybkość transmisji danych. Szkoła nie odpowiada za zapewnienie powyższych wymagań technicznych.
  9. O przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Szkoła niezwłocznie powiadomi Klienta pisemnie lub drogą bezpośredniego porozumiewania się na odległość. Informacja taka powinna zawierać przyczynę braku możliwości przeprowadzenia Spotkań.

§6 Wypowiedzenie umowy

  1. Bez uszczerbku dla prawa Klienta do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 7, Klient ma prawo wypowiedzieć umowę (w zakresie uczestnictwa Kursanta w Kursie) w okresie próbnym, który rozumiany jest jako okres pierwszego tygodnia trwania Kursu (zwany dalej: „Okres próbny”), bez zachowania okresu wypowiedzenia.
  2. W celuwypowiedzenia umowy wOkresie próbnym, Klient składa oświadczenieo wypowiedzeniuUmowy. Oświadczenie należy dostarczyć Szkolew formie pisemnej (osobiście w siedzibie Szkoły) lub w formie dokumentowej (za pośrednictwem poczty elektronicznej)najpóźniej ostatniego dnia pierwszego tygodnia trwania Kursu. W takim przypadkuSzkoła dokona zwrotuwpłaconych przez Klienta kwot tytułem opłaty za Kurs.
  3. Po upływie Okresu próbnegokażda ze Stron może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy (w zakresie uczestnictwa Kursanta w Kursie) ze skutkiem na koniec czwartego tygodnia trwania Kursu, licząc od dnia otrzymania przez drugą Stronę oświadczenia o wypowiedzeniu umowy. Za tydzień trwania Kursu uważa się tydzień, w którym zgodnie z Harmonogramemmają odbyć się Spotkania lub Lekcje Online (niezależnie od ich liczby). Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy musi zostać złożone drugiej stronie w formie pisemnej (osobiście lub przesyłką poleconą) lub w formie dokumentowej (za pośrednictwem poczty elektronicznej).
  4. Umowa (w zakresie uczestnictwa Kursanta w Kursie) może w każdym czasie zostać rozwiązana przez Szkołę bez zachowania terminu wypowiedzenia, pod warunkiem wystąpienia opóźnienia Klienta w uiszczeniu opłaty za Kurs w wysokości co najmniej jednej raty.Przed złożeniem oświadczenia o rozwiązaniu umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia Szkoła jest jednak zobowiązana wezwać Klienta do uiszczenia opłaty za Kurs w brakującej części, wyznaczając Klientowi ostateczny termin zapłaty brakującej kwoty. Uprawnienie do złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy przysługuje Szkole po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu.
  5. W przypadku wypowiedzenia lub rozwiązaniaumowyStrony dokonają stosunkowego zwrotu ewentualnej nadpłaty w zakresie opłaty za Kurs, uwzględniając proporcję liczby Spotkań, które się odbyły, do całkowitej liczby Spotkańprzewidzianej w Harmonogramie. Szkoła przedstawi Klientowi stosowne rozliczenie, na podstawie którego zwróci Klientowi różnicę między opłatą przez niego uiszczoną, a opłatą należną za odbyte Spotkania.

§7 Procedura reklamacyjna; polubowne rozwiązywanie sporów

  1. Szkoła ponosi względem Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową na zasadach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy, w tym przepisy ustawy o prawach konsumenta.
  2. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Kursu, nauczania Kursanta oraz innych kwestii wynikających z wykonywania niniejszej umowy mogą być zgłaszane na adres korespondencyjny i adres e-mail Szkoły podane na wstępie umowy.
  3. Szkoła zaleca Klientowi wskazanie w reklamacji precyzyjnych informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w tym: imienia i nazwiska Klienta (opcjonalnie także Kursanta), adresu do korespondencji, adresu e-mail, przedmiotu reklamacji, wskazania okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację. Wskazanie powyższych danych przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji. Wskazanie jest jedynie zaleceniem i nie ma wpływu na skuteczność złożenia reklamacji.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres korespondencyjny lub adres e-mail Klienta, w zależności od formy zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
  5. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, uznaje się, że Szkoła uznała reklamację.
  6. W przypadku sporu pomiędzy Klientem a Szkołą w przedmiocie złożonej przez Klienta reklamacji, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może w szczególności złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny lub też skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.
  7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są m.in. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych (np. http://wiih.org.pl/index.php).

§8 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie zmianypostanowieńniniejszej umowy wymagają zachowania formy dokumentowej.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  3. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy strony będą starały sięrozstrzygać polubownie.